Meest gestelde vragen

Veel mensen stellen ons vragen, die we voor u vast hier hebben beantwoord. Natuurlijk mag u ons altijd benaderen als u extra informatie nodig heeft. Op al onze verblijven, zijn onze algemene huurdersvoorwaarden van toepassing. 

Verblijf

Hoe laat mogen we arriveren?

Onze B&B Units zijn op de dag van aankomst beschikbaar vanaf 14.00 uur.

Tot hoe lang mogen we blijven?

Op de dag van vertrek mag u tot 11.00 uur in de B&B Unit blijven.

Is er een late check-out mogelijk?

Ja, dat kan indien er geen nieuwe gasten zijn op uw vertrekdag. Dat kunnen wij dus niet garanderen tijdens uw boeking. Deze gasten kunnen namelijk later boeken dan uw aanvraag binnenkomt. Wij laten het u weten als dut het geval blijkt na uw boeking. Voor een late check-out rekenen wij €25.

Moeten wij zelf badlakens of handdoeken meenemen?

Nee, wij hebben voor u een gratis set badlakens. Voor de wellness bieden wij u hamamdoeken aan. 


Ontbijt

Is het ontbijt ingegrepen?

Ja, wij serveren tussen 8.00 en 10.00 uur een zeer uitgebreid ontbijt met verschillende soorten brood, beleg, fruit, zuivelproducten en zoete verrassingen.

Serveert u ook een glutenvrij of lactosevrij ontbijt?

Ja, op verzoek verzorgen wij voor u een glutenvrij ontbijt. Omdat gluten- of lactosevrij producten veel duurder ingekocht worden, rekenen wij €9 per persoon.

Ik heb speciale ontbijtwensen, kan ik dat aangeven?

Natuurlijk mag u uw wensen kenbaar maken. Wij doen er alles aan om aan uw verzoek te voldoen. Als u bijvoorbeeld allergisch bent of liever bepaalde producten niet eet, dan houden wij daar rekening mee. 


Wellness

Welke Wellness faciliteiten heeft B&B Rimpelaar N°71?

Wij werken met Wellness Arrangementen. Deze kunt u terugvinden op onze website onder het kopje Bed & Wellness & more. Onder de kalender staan alle mogelijkheden.

Waarom is Wellness niet gratis?

Het aanbieden van Wellness activiteiten is een dure aangelegenheid en kan helaas niet (meer) gratis. In het kader van de hoogoplopende energiekosten ligt die tijd helaas ver achter ons.

Moeten wij badjas en slippers meenemen voor de wellness?

Ja, dat is wel prettig voor uzelf. U kunt een badjas huren voor €8 p.p.. Bij het arrangement Sauna de Luxe is de leen-badjas inbegrepen.

Moeten wij badkleding dragen in de wellness?

Dat moet niet, mag wel. Wij verzoeken u wel altijd op de hamamdoeken te gaan zitten in de sauna. Deze krijgt u in bruikleen van ons.

Waarom zitten er maximale gebruikerstijden aan het gebruik van wellness.

Wij hebben twee B&B units. Vaak met gasten die elkaar niet kennen. Wij willen iedereen 100% privacy bieden tijdens het wellness gebruik. Om dit te kunnen plannen hanteren wij een planning die leidend is. Uw mag natuurlijk uw voorkeur aangeven. Daar proberen wij zoveel als mogelijk rekening mee te houden. 


Corona

Kunnen we reserveren tijdens corona?

Ja! B&B's zijn gewoon toegankelijk voor toerisme. 

Hebben we een QR code nodig?

Nee! Omdat wij het ontbijt serveren op uw kamer hoeven wij geen QR code te vragen. 

Hoe werkt annuleren tijdens Corona?

  1. Corona is al geruime tijd onder ons en is inmiddels een bekend fenomeen. Wij hanteren de overheidsadviezen voor het annuleren. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/reizen-en-vakantie/vakantie-annuleren-en-reisvouchers/vakantie-annuleren
  2. Vanaf 2022 gaan wij niet meer automatisch over tot gratis annuleren. De algemene annuleringsvoorwaarden gelden vanaf 1 januari 2022 ook bij annuleren door Corona.

Overige vragen

Mogen wij onze hond meenemen?

Huisdieren zijn niet meer toegestaan. Helaas hebben wij daar vervelende ervaringen mee met een fikse financiële schadepost. Super jammer natuurlijk want wij zijn zelf ook enorme dierenliefhebbers.

Waarom moeten wij toeristenbelasting betalen?

Alle gasten die (in ons geval) niet uit de gemeente Gilze en Rijen komen, betalen toeristenbelasting. Dat is een belasting die een-op-een betaald moet worden aan de gemeente. Eens per jaar krijgt onze B&B een aanslag voor het gehele jaar. Dan moeten wij die belasting dus van alle gasten samen in een keer betalen. Wij verdienen daar niets aan.